Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Pauline Larsson - 5 maj 2015 21:29




Sista kvällen på Teneriffa nu, i morgon är det dags för nya äventyr. Då skall vi lämna havet, promenadstigarna på de krokiga vägarna. Vi lämnar det fräcka huset som vi spenderat tre veckor i. Vidare till storstadsmiljö, butiker och tunnelbana. Checka in på hotell och njuta av hotellfrukost, klagar inte. 

Häromdagen var det en riktigt vacker kväll, månen lös starkt över havet. Det liknande en solnedgång. Var så himla ljust.
Jag och Oscar skyndade ut och satte oss i bilen. Körde mot havet, går ut ur bilen och vandrar mot några klippor. Tog lite bilder med kameran men det blir ju aldrig riktigt lika vackert som i verkligheten. Dessutom fångar kameran upp för mycket ljus. Men ser ändå ganska härligt ut.

Ikväll skulle jag gissa att jag och Oscar kommer att spela data, vi har fastnat en del där det sista. Haha jag är fast. 

     

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Detta är en blogg om en flytt till Madrid och vardagslivet jag kommer att ha där tillsammans med pojkvännen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards