Direktlänk till inlägg 18 april 2015

Weekend

Av Pauline Larsson - 18 april 2015 13:14


Hej där! Idag vaknade man lite ömm i kroppen, inte van vid träningsvärk, haha. Jag och Oscar åt ganska nyss frukost med jordgubbar och annat gott. Trivs bra då man sitter vid bordet ihop och äter. Efteråt sätter han sig vid sin data och jag vid min. Medans han spelar eller jobbar så passar jag på att skriva lite med vänner och familj eller fixar med bilder och annat. 
Idag firar vi 1 år tillsammans och vi hade hoppats på att åka runt och utförska ön. Men vi är typ innelåsta då killarna som bor här råkade ta med nyckeln då de åkte iväg över helgen. Vädret är molningt och det blåser lite så att sola är inte heller aktuellt. Vi skall nog kunna hitta på något mysigt att göra. Igår satt vi och målade lite, försökte måla en utav bilderna nedan. Märkte hur svårt det var att måla växter, om vi målar ikävll igen så blir det nog att jag målar ansikten som jag brukar göra.  Ps: Rummet på bilden är det som jag och Oscar sover i.
Hoppas allt är bra hemma i Sverige! 

                      

 
 
Ingen bild

Dotterelin

18 april 2015 14:41

Brooor, det ser så fint ut!

 
Ingen bild

Susanne

20 april 2015 22:11

Vilken häftig natur !
Känns som ett behagligt liv 💕💕

Pauline Larsson

21 april 2015 20:32

Det är det verkligen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Larsson - 9 maj 2015 23:00

Känns som att det gått allt för lång tid sedan sist jag skrev. Har vart sugen på att skriva varje dag men har inte funnit tiden. Känns komiskt att säga så med tanke på att jag bara haft det skönt. Torsdag var första dagen här. Medans Oscar var på job...

Av Pauline Larsson - 5 maj 2015 21:29

      Sista kvällen på Teneriffa nu, i morgon är det dags för nya äventyr. Då skall vi lämna havet, promenadstigarna på de krokiga vägarna. Vi lämnar det fräcka huset som vi spenderat tre veckor i. Vidare till storstadsmiljö, butiker och tunnel...

Av Pauline Larsson - 3 maj 2015 12:08


Idag vaknar jag av Maricarmens höga musik som spelas från köket. Kan säga att dagens musik inte var lika uppskattad som den hon spelade igår kväll. Då var det musik som ”It's raining men” eller ”Girls just wanna have fun”. Hah...

Av Pauline Larsson - 29 april 2015 22:26

Hej där! Känns lite som att man oftast skriver samma texter här, men det är ju inte så mycket mer än semesterliv jag har att skriva om. Igår lagade jag och Oscar Fajitas till alla i huset. Kändes som att man gjorde mat till en hel armé. Haha det var ...

Av Pauline Larsson - 27 april 2015 19:44

Helgen har gått fort. I Fredags var det dags för att festa till det lite med spelarna och spanjorerna. I huset bor just nu Alfonso, Enrique, MariCarmen och David. MariCarmen är Enriques mamma och David är spelarnas manager. I mellanåt kommer även Car...

Presentation

Detta är en blogg om en flytt till Madrid och vardagslivet jag kommer att ha där tillsammans med pojkvännen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards